5 Temmuz 2008 Cumartesi


Gelirim....Çağırmana Ne Hacet.....

Kendimi yokuşlara çıkmaktan vazgeçirme niyetinde olmadım, olmayacağımda..Yaşamaksa en zorundan , en ümitsizliğinden olsun,yaşarım senin içinse....Ümidim hiç bitmeyecek...Her yeni gün yeni ümit demektir..Ben, senli ümitleri ümit etmekten vazgeçmeyeceğim !.Seni, bu yürekten hiç çıkarmadan, yokuş demeden ümitleneceğim...
Bu dünya hayatında olmasa da,ebedi hayatta seninle yürüyeceğim..
Gör ..Bendeki seni gör...Gözlerine emret beni görmesede yüreğimi görsün,yüreğimin içindeki seni görsün...
Kaygım yok zor olan hiç bir şey beni yıldırmaz!!..Sendeki beni gördükten sonra hiç tasam olmaz,hiç tükenmez ümidim...Yarınlara...Yarından öte yarınlara..
Bu yürek yıldızlara beste yapar bestenin adı sen..Bu yürek ateşlere yürür,ateşin adı sen...
Hasretin olsa gönlüm hasretine yar,hasretin adı sen...
Ne yollar, ne dağlar, bendeki seni anlatmaya engel olabilir...Gözlerimin yağmuru bile olmaz mani buna...Sen her daim bende ....Bu yüreğim her an senin alevinde,közünde...Dünya yok inan gözümde...İçinde sen olmadıktan sonra.....Gelirim çağırmana ne hacet ! !....


GÜL'ce************

Hiç yorum yok: