8 Temmuz 2008 Salı


''A L L A H ' I M ''

Seni seviyorum !...Dünyaya gelmemi istedin ve beni yarattın
Ruhuma nefesinle can yerleştirip beden ile gizledin..
O bedene hücre verdin her gün yenilendim,büyüdüm..
Seni seviyorum !....Bedenime, kalp verdin, kalbimin içi seninle dolup taşıyor
Kalbime gönül verdin sana ulaşmanın yollarını arıyor.
Gönlüme göz verdin, her an seni görüyor....
Beni , şaşırıp kaldığım,hayran olduğum nimetlerinle şereflendirdin..
Seni seviyorum ! beni yarattığın gibi eşimi de yarattın ve yalnız bırakmadın..
Seni seviyorum...Seni tanıma şerefi verdin...Sen benim herşeyimsin..
Sana hayran olmamak mümkün mü?..
....Yalnız değilim çok şükür sen her an benimlesin.....
Seni seviyorum....Allah'ım .....
Her halimle,varlıkta ,yoklukta....her an yanımda bir tek sen varsın..
Sen hiç kırmadın kalbimi...Ne dileğim varsa verdin.Sensiz bırakmadın,şaşırdım yol gösterdin..Acıktım rızık verdin..Üşüdüm güneş verdin..Karanlığa nur'unla ay verdin...Onu bile yalnız bırakmadın yıldız verdin..Allah'ım seni seviyorum ..sensiz bırakma
Seni seviyorum,seni sevenleri seviyorum....Şükürler olsun her hal üzere...


GÜL'ce.....

Hiç yorum yok: