2 Temmuz 2008 Çarşamba

Neye Yarar....

Neye yarar,
beni
yerden yere
vurduktan sonra
sevmelerin
neye yarar,
bulurmusun ki
o eski beni,
başına taç,
yoluna yoldaş,
babamızdan
gardaş,
Can dediğinde
canın olayım..
Yüreğimi
gömdüğün yerden
bul çıkar hadi,
kolaysa...
Poyraz olup
esmeseydin,
biraz dinleyip
biraz da güvenseydin
Diken oldum gözlerinde.
Ben
sana her baktığımda
yabancıydın.
sen
bu yürekte hancıydın.....
Sen ağlattın ,
ben gül serdim yoluna.
Ben gülleri
sererken yoluna,
sen beni
çalı diye
attın dağların ardına..
Hep kırdın,incittin.
Oysa
ne çok sevmiştim.
Her halinle hemde.
Bir değerim
olsaydı
o duman gözlerinde,
olmadı işte...
Neye yarar
söyle ,
şimdi neye yarar..
Etim tırnağımdın ya..
Ayrılmazdık hani.
Uzak ellerin
huyundan ,
suyundan
nasiplenmişsin.
Bacı ,kardeş
senin için
hak getire.
Anlarsın ,
umarım anlarsın...
Onca yıl
beklerken
hasretinle ,
ağıt yaktım
gurbet ele.
Neye yarar
artık gelsen de,
şimdi
beni sevsende.
Yıllar önce
yüreğinden söküp
attığın çalıydım,
gözünde diken
Neye yarar,
şimdi gelsen
yeniden sevsen
Ben,
senli
günleri
beyaz
sayfalarda
kirlettim...

Hiç yorum yok: