12 Temmuz 2008 Cumartesi

Senmişsin beklediğim...

Sanırdım ki, hep ağlar hüzünlerim de kalan gölgesi aşkın..Sanırdım ki,yok yüreğime eş,varsa da geç kaldım sayardım ...Ruhum aynaların sırına gizlenmiş,ikizini arardı..Ne vakit baksam kalbime boş,kapısı sert kapandı..
Öğrendim...Öğrettin....Senden öğrendim..
Ak...pak kalbi boş bırakmıyor sahibi, Dilekleri bekletmesinin buymuş sebebi..
İyi söyleyen iyi bulur derler,çok doğru..Sen hak dedikçe ben de seninle birlikte dedim hak...
Seni haktan diledim...Ve hala dilerim..Sensin beklediğim..Canım sevdiğim..

Meğer seni dilemişim,
bunca yıl seni beklemişim
Kimselerin anlamadığı beni,
Bir sen anlarmışsın
Nerelerdeydin,
Hangi saklı kentte saklıydın
Hangi yolun bitimindeydin
Sana kavuştum
Meğer dağlar , taşlar ,kuşlar,
Seni söylermiş rüzgar
Seni getirirmiş
O büyük hırçın dalgalar
Haber veririmiş,
Oysa çığlıklarıyla martılar
Geleceksin diye
Gecikirmiş ilkbahar
Meğer seni dilemişim,
Seni özlemişim
Hep seni sevmiş
Seni beklemişim
Meğer,bilmeden ne iyi etmişim..
Canımcan...

GÜL' ce...

Hiç yorum yok: