9 Temmuz 2008 Çarşamba

Bir Yıldız Kaydı

Ve... Bir Yıldız Kaydı Gözlerimden Bu Gece...

Ve bir yıldız kaydı gözlerimden bu gece...
Yüreğim buruk,gönül dağım yıkıldı sessizce !
İnanmıyorum ,inanamıyorum benden gittiğine...
Ölümsüz sandığım o büyük aşkımın bittiğine !..
Ahh bu çalan şarkılar...
Her defasında yakan ,içimi acıtan şarkılar..
Kalbime ok gibi saplanan hatıralar..
Her sözcüğünde aşkımı gizlediğim satırlar
Oysa...Koskoca yalanmış !
Meğer ben ne kadar kör ,ne kadar sağırmışım
Aşkın var sandığım büyüsüne nasıl da kapılmışım
Umutlarımı hayallerimi hep senden yana kullanmıştım..
Oysa ..Oysa ne yanılmışım !!
Artık istemiyorum yağmurlarım yağmasın !
Akmasın gözlerimden tek bir damlası ...
Bana kalsın feryatlarım gül yanışlarım..
Ne yaşadıysak seninle,bırak bende kalsın..
Artık sen bir yalansın !..
Yalanlarınla kalp çalansın,var olduğunu sandım
Sen ...oysa sen hep kaçtın aşktan kaçtın...
Yaşattıklarını yalanlarını aşk sandın.....
Ne yazık ki yanıldın....
Bak aynaya ....Nasılsın?..
Gördüğün yüzüne bak,bak ki Anlayasın ....
Ve bir yıldız kaydı gözlerimden bu gece....

Hiç yorum yok: