20 Eylül 2008 Cumartesi

Beklemekteyim Her Gün !!

Kıyısındayım yaşamın..Geziniyorum hayatımın kumsalında.Güneşsiz,rüzgarsız ve yalnız.
Bir iç çekişle hatıralara dalıp yürüyorum amansız,keyifsiz demlerde.
Bana kal dediğin yerdeyim ...Bir adım atsam yanında olacağımı biliyorum ama,elimde değil o adımı atmak.Elimde olsaydı, çoktan atmıştım kendimi boşluğa...Ama olmuyor işte.Yaşamak zorundayım, zorda olsa nefes almalıyım canımı bedenden alıcak emanetçiyi beklemeliyim.Biliyorum yakında gelicek emanetçim..
Gelsin diye bekliyorum onu kumsalımda yalnız bir başıma..
Seninle dalıp gidiyorum hatıralarıma ve yalnızlığıma.
Kimbilir??

Tut ellerimden,hiç mi özlemedin ellerimi?..Gözlerimi?..
Yağmur yağdıran gözlerimi hiç mi özlemedin?
Dünyayı değer dediğin bakışlarımı,rüzgara verdiğin uzun saçlarımı hiç mi özlemedin ?
Değer miydi ?
Değdi mi?
O yıkık duvarlarım üstüne çökmedimi?Yüreğimde açtığın yarayı sarmadığın gibi hala kanattığını biliyormusun ?
Kal dediğin yerdeyim..
İçimi acıtan, yüreğimden kan damlayan yerdeyim.Sensiz kaldığım o yerdeyim.
Gidişim buradan olsun diye beklemekteyim emanetçimi..

Hiç yorum yok: