20 Eylül 2008 Cumartesi

Sevmesem de Seni..

Sevmek güzeldi ve yaşamak seninle...

Boş yere, nafile geçirilmiş ve yaşanmamış sayılan o acı günlerden sonra seni görmek,sevmek,sarılmak ve el ele olmak güzeldi doğrusu...

Ama herşeyin bir sonu olduğu gibi aşkımızın da bir gün sonu geldi,her ne kadar yürütmek için gayret sarfetsek de olmadı işte bir şeyler eksik kalıyordu hep...

Oysa ben bizim aşkımız son bulmaz sonsuza kadar uzanır sanmıştım,her neolursa olsun birbirimizi severk öleceğimizi sanmıştım ama yanılmışım.....

Bir gün gelip sevgi de aşk da aşık da yoruluyormuş meğer...

Ve aşkın yıkıntıları ve enkazı arasında tüm sevgisini ve aşka olan inancını kaybediveriyormuş insan hem de hiç hissetmeden ve farkına bile varamadan...

Meğerse sevmek,sevgi ne kadar büyük bir fedakarlık gerektiriyormuş ve fedakarlık olmadan aşk nihayete eremiyormuş bunu anladım...

Artık ben de yoruldum herşeye rağmen seni sevmekten,yolunu beklemekten ve dönemeyeceğini ve geri gelmeyeceğini bile bile seni özlemekten yoruldum ve bıktım usandım...

En çok da zihnimin her bir köşesini çalmandan ve her an ve her saniye ve her şeyden çok seni düşünmekten yoruldum....

Sensiz gecelerde ağlamaktan ve elimi tutup beni saracak birisini beklmekten sıkıldım,içimde volkanlar kaynadığı halde herşeyi içime atmaktan ve sindirmekten yoruldum...

Dertlerimle tek başıma kalmaktan,en ihitiyacım olduğu anlarda kendi limanıma ve kendime sığınmaktan yoruldum...

Ne takatim ne de direnecek gücüm kaldı aşka,hayata...

Artık hayatımda ne sen varsın ne de ben seni sevdim öncesinde...
Ne seni ne de aşkını,sevgini beklemiyorum senden artık....

Varsın olmasın gerçekleşmesin hayallerim,sona ermesin visale ermesin yalnızlıklarım...

Meğerse ben hiçbir zaman sevmemişim seni ve sen zaten hiç olmamışsın hayatımda ben sadece hayal etmişm seni var olduğunu sanmışım ama hep böyle diyerek kandırmışım kendimi...
Seni sevmeyi,düşünmeyi sana bıraktım artık ben zaten hep tek başımaydım ve herşeyi kendimle paylaştım.Çek al artık kurtar kendini benden ve beni de kahrolası senden...

İstediğin gibi yaşa hayatı ve sadece kendin için yaşa çünkü sen kimseyi sevemezsin bunun bilincine var artık ve kimsenin canını yakma bir daha...

Uğraşma artık ölmüş ve tükenmiş aşkları ve tatlı anıları diriltmek için...

Sona ermeyacek ve hiçbir zaman yenilmeyecek,yıkılmayacak bir sevgini mücadelesini ver...

Pes ettim artık seni sevmekten ve seninle yaşamaktan...

Hayatını terk ediyorum izin ver gideyim artık...

Bazen aklıma düşse de seninle geçirilen tatlı günler,anılar olsa da seninle geçen günlerin ayrı bir güzelliği sevmiyorum artık seni haberin olsun...

Derlerdi eskiler ilkler özellikle ilk üç başka olur diye;
İşte seninle yaşanılan bu günler de ondan güzeldi belki de...

Yaksa da bazen sevdan yüreğimi,bazen acıtsa da canımı seni özlemek ve sevmek güzeldi yine de,her zaman kavuşmasak da birbirimizi beklemek güzeldi...

Her rüyayı ve hayali seninle kurmak ve tüm hayallerime seninle başlamak güzeldi her ne kadar şimdi sevmesem de seni...

Hiç yorum yok: